مروارید بندرپل

شرکت مروارید بندرپل

مروارید بندرپل

شرکت مروارید بندرپل

خداوندا حمد و سپاس شایسته توست

مروارید بندر پل به عنوان یکی از بهره برداران بزرگ سنگ گچ در سال  1375 با احداث اولین کارخانه دانه بندی سنگ گچ جهت صادرات سنگ گچ از بندرعباس با بهره گیری از معادن غنی گچ در بندر پل شهرستان خمیر، استان هرمزگان شروع به فعالیت نمود.
 با ادامه فعالیتهای معدنی و توسعه معادن گچ، آهک، شن و ماسه، نمک و صادرات این محصولات به اقصی نقاط جهان توانست خود را در کنار بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان مواد معدنی در کشور قرار دهد. شرکت‌ تعاونی مروارید بندرپل، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی مواد معدنی و صادرات آن در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان خود ارائه کند به طوری که توانسته است کشور های منطقه، آسیا، اروپا و آفریقا را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگ ‌ترین سهم از مشتریان داخلی و خارجی را به خویش اختصاص دهد.
با ورود در صنعت گچ به عنوان بزرگترین کارخانه گچ جنوب ایران و احداث مجتمع بزرگ و پیشرفته تولید پودر گچ( گچ سوپرمیکرونیزه و گچهای افزودنی)، گچبرگ  ( پانل گچی، صفحات روکش دار گچی )، تایل سقفی گچی (سقف کاذب گچی ) توانست تحولی شگرف در تولید سنتی گچ در کشور را پایه گذاری نماید.
 ضرورتهای عملیاتی صادرات کالا باعث شد این شرکت با بهره مندی از توانمندیهای خود در زمینه کشتی سازی، خدمات بندری، تخلیه و بارگیری، انبار داری، حمل و نقل زمینی و دریایی قوی بتواند به عنوان یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین شرکتها در سطح منطقه ای و بین المللی فعالیت خود را به نحو احسن ارتقاء دهد.
هم اکنون، مروارید بندرپل با به کارگیری نیروهای انسانی متخصص و خطوط تولید و دانه بندی مدرن، با گسترش دامنه فعالیت و توزیع خدمات خود توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و سهم قابل توجهی از فروش و خدمات تکمیلی آن را در کشور و منطقه به خویش اختصاص دهد. در سال‌های اخیر، مروارید بندرپل توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و  کیفیت محصولات خود داشته است. ما در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار داده‌ایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم.