مروارید بندرپل

شرکت مروارید بندرپل

مروارید بندرپل

شرکت مروارید بندرپل

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ

شن و ماسه

شن و ماسه

شن و ماسه حاصل خردایش سنگ های زمینی به صورت طبیعی یا با استفاده از دستگاه های سنگ شکن می باشد. به دانه هایی که قطر آنها کوچکتر از 4 میلی متر باشد ماسه و دانه های 4 الی 15 میلی متر شن 1.5 و دانه های 15 الی 25 میلی متر شن 2.5 می گویند. شن و ماسه که به عنوان یکی از کاربردی‌ترین مواد اولیه در صنعت ساخت‌وساز به شمار می‌آید قسمت اصلی بتن را تشکیل می‌دهد. شن و ماسه باید در مقابل عوامل جوی مثل گرما، سرما و یخ زدگی مقاوم باشند و همچنین باید در مقابل سایش و ضربه و سایر نیروهای وارده بر سازه مقاومت نماید. سنگها نباید آلوده به خاک رس و لای و سایر ریزدانه ها باشند و همچنین باید از استفاده سنگ گچ و انیدریت و کلیه ی سولفاتها در تهیه ی شن و ماسه خودداری نمود و همچنین برای انتخاب سنگ جهت شن وماسه باید توجه داشت که این سنگها فاقد نمکهایی باشند که روی فولاد اثر میگذارد و چنین سنگهایی مخصوصا نباید در سازه های بتن آرمه مصرف شوند. علاوه بر کاربرد شن و ماسه در سازه های بتنی که اصلی ترین و مهم ترین کاربرد شن و ماسه است ، این مصالح در قسمت های مختلف ساختمان، راه سازی، تاسیسات و غیره نیز کاربرد قابل ملاحظه ای دارد. از جمله در پی سازی و در ساختمانهای آجری، برای چیدن آجر، فرش موزاییک و نصب کاشی از ملات ماسه و سیمان استفاده می شود. برای دانه بندی کف فضاهایی که روی زمین ساخته می شوند، برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به سطح ، از شن با ابعاد مختلف استفاده می گردد. علاوه بر این برای محفوظ نگاه داشتن لوله های تاسیسات که در ایران معمولا از کف ساختمان عبور می کند علاوه بر ضدزنگ، پشم شیشه، نایلون پیچی روی لوله ها را با یک لایه ماسه غیر آهکی می پوشانند تا مواد آهکی که احتمالا در پوکه یا ملات وجود دارد روی آن اثر نکند. امروزه در احداث ابنیه ها مانند ساختمانها، سدها ، پلها و راهها بطور گسترده از بتن استفاده میگردد. در راه سازی نیز از زیرسازی آن تا آسفالت رویه جاده ها شن و ماسه بعنوان ارکان اصلی ساخت شناخته می شود.در احداث خاکریزها ، فیلترها و صنایعی همچون شیشه سازی ، موزائیک سازی و ... نیز استفاده از شن و ماسه کاربرد فراوانی دارد.

شن و ماسه مروارید بندرپل

شن و ماسه مروارید بندر پل با دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید شن و ماسه و بهره مندی از پیشرفته ترین خطوط تولید شن و ماسه، دانه بندی و شستشوی شن و ماسه ، یکی از مرغوبترین و بهترین معادن شن و ماسه در استان هرمزگان (شهر بندرعباس) می باشد. استقرار معدن شن و ماسه این شرکت در استان هرمزگان، نزدیک به شهر بندرعباس، نزدیک ترین معدن شن و ماسه به جزیره قشم، شهر بندرخمیر و نزدیکترین فاصله به بندر شهید رجایی بعنوان بزرگترین بندر تجاری ایران ، و همچنین  مجاورت با صنایع فولاد در غرب بندرعباس و پروژه های ملی بزرگ مانند آلومینیوم المهدی ، آلومینیوم هرمزآل، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب، فولاد صبا، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، پایانه راهداری حمل و نقل جاده ای ،بندر خلیج فارس ، ترمینال نفتی بندرخلیج فارس ، پالایشگاه نفت ستاره، شرکت پالایش نفت بندرعباس، پروژه احداث پل خلیج فارس (حدفاصل بین بندرپل و جزیره قشم)، اسکله بارکو،پایانه کانتینری بندر شهید رجائی، محوطه دپو و بارگیری 200 هکتاری در اسکله شهید رجائی،طرح توسعه بندر شهید رجائی، نزدیکی به شهر های بندرپل، پل گلکن، پل انگور، گچین بالا ، گچین پایین، درگور، کهورستان، گوری شیخ ، مغ احمد و کلمتلی، پروژه های احداث سدهای خاکی هرمزگان ، پروژه احداث آب شیرین کن، پروژه های جاده سازی استان هرمزگان، طرح های عظیم ساختمانی (مسکن مهر)، پروژه محوطه سازی صنعتی کشتی سازی خلیج فارس، پروژه عملیات خاکی پالایشگاه گاز مایع، پروژه عملیات خاکی پالایشگاه گاز هرمز، نزدیکی به جزایر خلیج فارس مانند قشم،بندرلافت، کیش، لاوان، هنگام، لارک، هرمز، ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، هندورابی، و امکانات گسترده حمل و نقل زمینی ، بندری، صادراتی، بارگیری کشتی ، بارج، شناورهای سبک و تحویل بموقع و سریع انواع شن و ماسه تنها بخشی از ویژگی های این مجموعه می باشد.

فروش تهران :
02144627539 - 02144627408
فروش بندرعباس :
07632235771 - 07632240617 - 07632246722

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸
مروارید مروارید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی